SoMe strategiat kuntoon Sealife Helsingissä09.03.2017
Vertaispöytä Spesiaali™ järjestettiin mielenkiintoisessa ympäristössä Sealife Helsinki Oy:n tiloissa toimitusjohtaja Mikko Riistaman isännöimänä. Toimitusjohtajia sivistettiin merielämän yksityiskohtien lisäksi asiakaskokemuksen merkityksestä ja kehittämisestä sekä henkilökohtaisen SoMe strategian laatimisesta. Toimitusjohtajat aktivoituivat Twitterissä Riitta Raesmaa (LinkedIn) kertoi viime vuoden olleen läpimurtovuosi suomalaisten toimitusjohtajien Twitterin käytössä. Aktiivisimmat toimitusjohtajat ovat keränneet tileilleen jopa kymmeniä tuhansia seuraajia. Kun digitaalinen käyntikortti on kunnossa, saavat seuraajat henkilöstä ja hänen edustamastaan yrityksestä edelläkävijän kuvan, usein tietysti syystäkin. Raesmaan suosittelee, että SoMessa omaa paikkaansa itselleen ja yritykselleen hakiessa kannattaa ensin määrittää itselleen tavoitteet ja tulokulmat, miettiä oma tyylilaji ja käyttää ns. 4-1-1 –menetelmää, jossa neljä julkaisua voi olla esim. jaettuja artikkeleita omilla lisänäkemyksillä lisättyinä (kuratointi), yksi julkaisu omia ajatuksia ja mielipiteitä ja yksi promootiota. Johtajan kannalta hyödyt voivat olla mm. seuraavia:
|
12.12.2018 | Vertaispöydän(TM) joulukuun vinkkejä |
31.05.2018 | Vertaispöydän(TM) toukokuun vinkkejä |
27.02.2018 | Vertaispöydän(TM) helmikuun vinkkejä |
09.11.2017 | Vertaispöydän(TM) marraskuun vinkkejä |
07.09.2017 | Vertaispöydän(TM) syyskuun vinkkejä |
12.06.2017 | VertaisSummit'17 kokosi toimitusjohtajia valtakunnallisesti |
28.05.2017 | Vertaispöydän(TM) toukokuun vinkkejä |
18.04.2017 | Vertaispöydän(TM) huhtikuun vinkkejä |
09.03.2017 | SoMe strategiat kuntoon Sealife Helsingissä |
27.01.2017 | Vertaispöytä Spesiaali(TM) Tampereella 24.1 |
Siirry arkistoon » |